2013. május 7., kedd

26. Bejegyzés: Tapasztalatok és élmények Alsóőrsön.

Üdvözöllek kedves olvasó!

Ebben a bejegyzésben az Alsóőrsi tartózkodásom alatt ért impulzusokról, megerősítésekről és élményekről fogok írni. Bele is vágok a közepébe.

Én az életembe ilyen nagyon csodálatos eseményre csak most először mentem el. Azelőtt még soha, de nem is mertem róla álmodni, hogy ilyen helyre is eljutok valaha. És hát tessék! Eljutottam mégis. Amikor a jó barátommal megérkeztünk Alsóőrsre a buszunkkal, akkor mivel a memóriazavaraim ellenére is mégis megtaláltuk a tábort. A telefonom lévő GPS meg mit ad Isten elkezdett működni. De csakis a balatoni tartózkodás alatt. Azután ismételten bekrepált és még mindig Alsóőrsön jelzi a tartózkodásom. Ami azért megmondom őszintén sok szituációban vicces szokott lenni a számomra.

Na, de nem a telefonról szeretnék írni, hanem magáról a napokról. Megmondom őszintén, amint megérkeztünk a táborba és lefoglaltuk a bungalót mintha alig összevissza 6-7 órát tartózkodtam az egész táborban. Pontosabban ennyinek éreztem a 2 és fél napomat. De nagyon intenzívnek is.

Nagyon sok beavatást kb. 8-at (Ami azért ilyen rövid idő alatt soknak számít...) kaptam a Teremtőtől és az ő Földi/földönkívüli képviselőitől. Megvolt a legeslegelső nyilvános tömeg előtti felszólalásom is a Galaktikus Föderáció képviseletében már a második napon volt nagy meditáción. Amiről megvallom őszintén mintha nem is én beszéltem volna, mert ennyire választékosan nem tudtam régen beszélni. Maga a felsőbbik énem beszélt rajtam keresztül az emberekhez.

Az üzenet, amit át kellett adnom egy idősebb hölgyön keresztül a segítőim általi noszogatás által érkezett felkérés formájában jött meg. Ami először kicsit hideg zuhanyként ért. Megvallom őszintén. Mert nem számítottam arra, hogy fel kell szólalnom. De aztán meg pár pillanat múlva teljesen irreális nyugalmat és tudatosságot éreztem magamban és magam körül. Mintha Isten végigkísért volna a kör közepéig és utána belém rakta az üzenetet, akárcsak valami kártyát egy kártya leolvasóba. Aztán mintha csak tudtam volna mindvégig az egész üzenetet, amit el kellett mondanom. Aztán hirtelen, ahogy jött az üzenet úgy el is mondtam. Hagytam, hogy megtörténjen az üzenet áramlása. És megmondom őszintén csak kulcsszavakra emlékszem az üzenetből.

Ami elsősorban arról szólt, hogy a csillagtestvérek/nővérek itt vannak és végzik a dolgukat a maguk módján minden "fronton". Meg az, akinek dolga van velük azt úgyis felkeresik a sajátos módjukon a GF-sek. Vagy az a Fénycsoport/lélekcsalád, akikkel együtt dolgozik. Meg még a nyilvánosságra hozatallal kapcsolatosan mondtam egy kis rövidke okfejtést. Aztán amint befejeztem az üzenet átadását elmentem kicsit pihenni.

Végül pár ember beszélgetni kezdett velem, hogy hogyan jutottam el erre az egész nagyköveti feladathoz, a GF-hez és még bármi máshoz. Köztük volt Bíró Ica is, akivel beszélgettem. Szóval megvolt a legelső nagyköveti munkám is a nyilvánosság előtt. Sok-sok emberrel is, akiket FB-ről ismerek elsősorban is találkoztam.

Egy fiatal férfi is, aki az Aldebaraniakkal keresett kapcsolatot elvezettem őt hozzájuk. Ezen kívül a programok 60%-án részt vettem a jó barátommal is közösen. Nagyon csodálatos volt ez a két és fél nap élményáradat. Sok-sok fotó is készült Fényhajókról és angyalokról is a körkörös meditációk során.

Készítettem én is pár fotót a különböző helyszínekről és eseményekről. Egy másik jó barátom, akivel együtt 3-ma laktunk a bungalóban vagy 500 fotót készített és elkapott nem egy Fényhajót és Angyalt is.

Hát ezek az élmények és csodálatos impulzusok értek ez alatt a nagyon rövid, de ám nagyon is intenzív időszak alatt. Amikor már a vége felé jártunk kicsit szomorúak voltunk, hogy véget ér ez a csodálatos élménysorozat. De hát igen. Mindennek megvan a maga ideje és egyszer mindig minden véget ér.

Köszönöm a figyelmet!

Írta HUNFény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése